כתב אישום בתאונת דרכים – מנהיגה בקלות ראש, נהיגה ברשלנות, אי מסירת פרטים, וכלה בגרם מוות ברשלנות, הריגה והפקרה אחרי פגיעה.

צרו קשר עוד היום

כתב אישום בתאונת דרכים, המוטו המנחה את פעילות עו"ד אלי אנושי כעו"ד תעבורה, בתחום תאונות הדרכים הוא שרישיון הנהיגה הנו הרבה מעבר לפרנסה ונוחות, הוא מהווה חלק מחופש התנועה בדרך החיים בעולם מודרני ומתקדם וחסרונו ולו באופן זמני, פוגע פגיעה קשה ומהותית במרקם חייו של אדם. כיוון שהחשש לאובדן רישיון הנהיגה בעקבות תאונת דרכים הוא מוחשי ביותר ומוצדק. הרי חשוב להתייעץ עם עו"ד מומחה בתחום התעבורה בכלל ובתחום תאונות הדרכים בפרט.

לעו"ד אלי אנושי, עו"ד תעבורה, שופט תעבורה בדימוס, ניסיון רב שנים הן של ייצוג נאשמים בתאונות דרכים וקבלת זיכויים מוכחים בתיקי תאונות הדרכים מהקלים ביותר ועד לסבוכים הכוללים תאונות דרכים קטלניות, פציעות קשות ביותר, מקרים מרובי עדים וכן שימוש באנשי מקצוע כמהנדסים ומומחים בתחום על מנת לקדם את עניין לקוחותיו. שהיו מעורבים בתאונת דרכים. חלק מתיקי תאונות דרכים אלו מצאו דרכם לאמצעי התקשורת.

עו"ד אלי אנושי, בתקופת כהונתו כשופט תעבורה שמע, ניהל ופסק ביד רמה בתיקי תאונות דרכים רבים, חלקם מסוג פגע וברח, מהם סבוכים ביותר, תוך שמיעת מומחים מתחומים שונים ועדים רבים. חלק מתיקי תאונות דרכים אלו מצאו דרכם לאמצעי התקשורת.

כתב אישום בתאונת דרכים

באותו נושא

  • נהיגה בשכרות
  • עורך דין תאונות דרכים
  • עורך דין תעבורה

    ועכשיו קבלו טיפ ועצה מעו"ד לתעבורה בנושא כתב אישום בתאונת דרכים ונהיגה ברשלנות, ואין זה המקום לפרטם במלואם. ואולם, חשוב לזכור כי פניה מהירה לעורך דין המתמחה בתאונות דרכים כעו"ד אלי אנושי, עו"ד תעבורה, סמוך למועד האירוע, על מנת לבחון את הזירה ולבוא בדברים עם גורמי אכיפת החוק המטפלים בכך לשם הבהרת התמונה האמתית לטובת הלקוח המעורב בתאונת דרכים, לעתים קרובות תוך שימוש בגורמי מקצוע נוספים שכל זאת טרם תחילת המשפט. יכולה להיות ההבדל בין זיכוי להרשעה בתאונת הדרכים  ובין פסק דין מחמיר לבין פסק דין מקל בתאונת דרכים.

    מדריך בנושא תאונות דרכים שנכתב ע"י עו"ד אלי אנושי, עו"ד תעבורה, שופט בדימוס ניתן למצוא בקישור הבא: מה עושים אחרי תאונת דרכים

תאונת דרכים, הפקרה אחרי פגיעה – פגע וברח

תאונת פגע וברח ?, חובת הסיוע לנפגעי תאונה הנה חובה מוסרית ומעבר לכך, סעיפי חוק שונים קיימים לחייב את משתמשי הדרך  לפעול ולמנוע מצב של הפקרה אחר פגיעה ולכן בכל מקרה נתון חשוב ביותר לבחון בקפדנות וליתן דגש על יסודות עבירת ההפקרה, אותם גורמים שכאשר מתגבשים על פי דין מקימים את עבירות ה"פגע וברח". בקליפת אגוז אציין כעו"ד לתעבורה, כי על פי החוק מדובר במעורבות, כנהג או כנוסע, בתאונה שישנו סיכוי סביר שנפגע בה אדם. ועזיבת מקום התאונה. מבלי לוודא אם יש צורך במתן עזרה לנפגעים ומבלי להזעיק עזרה. ברור שהגדרה רחבה זו יכולה לכלול מקרים רבים ביותר, כולל מקרים שבהם הנהג כלל לא אשם בתאונה ויתרה מזו מקרים שהנאשם כלל לא נהג… ברור כי במקרים אלו ישנה חובה פרקטית לעל הנאשם להיעזר באופן מידי בשרותיו של עו"ד מומחה כעו"ד אלי אנושי, עו"ד תעבורה, שופט תעבורה בדימוס.

מדריך קצר בנושא תאונות פגע וברח ניתן למצוא במאמר הבא שכתב עו"ד אלי אנושי. "פגע וברח, הפקרה ס' 64 לפקודת התעבורה".

חשוב לציין כי עו"ד אלי אנושי, עו"ד תעבורה, שופט תעבורה בדימוס הנו מנהל פורום תאונות קטלניות ותאונות פגע וברח מסגרת אתר LawGuide  המקושר לאתר nrg. שהרישיון בסכנה עו"ד אלי אנושי, עו"ד לתעבורה הוא הכתובת שלך.